Eşti aici

Utilizarea resurselor educaționale și comunicarea online pe perioada suspendării cursurilor

     În contextul actual, soluția propusa pentru continuarea activităților didactice este desfășurarea acestora în mediul on-line.
     Câteva precizări adresate unităților de învățământ care vor implementa acest sistem:

  •   Activați licența G Suite for Education pentru domeniul școlii
  •   Activați serviciile de bază G Suite for Education (ex. Gmail, Calendar, Drive, Classroom ș.a.m.d.)
  •   Instalați aplicația ADMA SIIIR – Modul Basic din consola de administrare Google, sincronizați datele folosind un cont de utilizator SIIIR, printați și distribuiți codurile de activare pentru conturile G Suite for Education (profesori, elevi).

   Pentru a ajuta instituțiile educaționale care doresc să implementeze G Suite for Education,  a fost conceput un ghid în care sunt prezentați în detaliu toți pașii, de la etapa de activare a licenței Google pentru educație până la distribuirea codurilor de activare pentru utilizatorii G Suite for Education, cu ajutorul aplicației ADMA pentru învățământul preuniversitar (Modulul Basic).

Iată o listă cu cele mai accesate resurse educaționale:

- Explorează fascinantele canale educaționale de pe Youtube:

https://blog.feedspot.com/educational_youtube_channels/

- Descoperă câteva resurse educaționale: https://www.eduapps.ro/resurse-educationale/

- Urmează un curs gratuit pe Khan Academy: https://www.khanacademy.org/

- Pentru învățământul profesional și tehnic: http://www.tvet.ro/index.php/ro/harta-site/153.html

Și profesorii pot învăța în perioada aceasta: cursul online gratuit pentru cadre didactice „Proiectarea și desfășurarea activităților de învățare cu suport digital” este deschis, disponibil pe platforma www.suntprofesor.ro sau www.iTeach.ro